A/S Rīgas Siltums

Professionalism of the lecturer, ability to illustrate theoretical explanations with practical examples, analysis of typical and untypical situations allowed looking at seemingly known and “insignificant” matters in a completely different light and it persuaded me to think that there are no trifle things in the sales process.
I am sure that after participation at this seminar Joint Stock Company “Rīgas siltums” employees as well as customers are both going to be winners
V. Ilguns
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijsPĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijsEFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs