Agrimatco Latvia

Current business reality in Latvia is that everyone wishing to improve the development of his or her business has to find a common language with their potential customers. The training seminar “Efficient sales” offered by “Perfect Sales” was unexpectedly interesting and educational. An attractive and easy to grasp seminar with bright examples showed the image of “Agriamtco Latvia” staff from the viewpoint of the customers very well. I am confident that such a manner of teaching is remembered by the human brain for a long time. Things that seemed insignificant in the sales process before the training now seem the most necessary when talking to a business partner and developing long-term co-operation.
But there is still something very important that makes this seminar so different and valuable - theoretical substantiation was based on the situations with which we – sales people – meet in our daily work.
We would like to say special thanks to Armands Ābelītis for high standard of teaching, excellent examples and easy to grasp visual aids.
Māra Bisniece
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijsPĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijsEFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs