Arkolat

We would like to express our gratitude to the company “Perfect Sales” and personally to Armands Ābelītis for the excellent training course “Eight Stages of a Successful Deal”.
We thank A. Ābelītis for his attractive and professional teaching style that made us feel positive and laugh throughout the two days of learning as well as obtain professional skills necessary for work. We obtained the knowledge from the person who applies this knowledge in practice.
In conditions of severe competitiveness it is very valuable to get advice from knowing, practical people and A. Ābelītis is such a person.
Aldis Škutāns
Our company cooperates with „Perfect Sales” for the third year already, and we consider this company to be our cooperation partner and a good and constructive adviser.
Our sales team training seminars led by Armands Ābelītis have given our sales team specific and practical advice. At present a sales person is also a customer’s business adviser and when the customer is successful both sides are satisfied. This is the approach offered to sales representatives at „Perfect Sales” seminars.
We have organized 3 two day seminars for shop assistants at „RITO” store. Increase in sales volume is the best evidence for training efficiency. We are really delighted that our sales volume increased by more than 20% after the training. We are confident that the successful training process has contributed to this increase and we are going to continue this training.
Inese Mičule
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsEFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijsEFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs