Dienas Bizness

This seminar program was developed and tailored according to the needs of our sales department and it was organized at a high level.
The trainer interacted with the work group, thus involving participants in situations and analysis of the situations, which helped them to acquire proficiency and competence in their respective areas. This training style attracted and involved, it made the participants to think and participate. The trainer was able to retain group’s interest and helped us to look at things that we were so much used to, from a different angle, thus giving us a lot of inspiration. All participants rated the seminar ‘excellent’! We received positive energy and an impulse to reach even higher results.
This seminar was an answer to our needs; it gave us knowledge, competence and a practical approach to their application in our daily work. Now it is our part to apply and practice all this amidst our daily routine.
Inese Kronberga
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijsPĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijsEFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs