Domenikss

On the 3rd and 4th of November in 2008 and on the 16th of January in 2009 the company „Discovery World” led by Armands Abelitis carried out the training for sales representatives of our company SIA “Domeniks”. Majority of our sales persons have already attended different courses and seminars connected with trade.
This course helped both - to refresh old knowledge and get new ones related to the particularity of work Specially, I would like to highlight the Mystery Shopping that was run for our company. It helped to analyze minuses and mistakes made in the selling process itself which usually are not noticed in daily work. The accurate analyzis of our work was made based on the results of Mystery Shopping. It contributes into the culture of customer service. Also it helps our sales to analyse customers’ needs. In addition, the video that was taken during the training is very useful also after the training to analyze sales behaviour. At the end every attendant got the certificate.
Overall we are very satisfied with the course and we are planning to take “Discovery World” courses also in the future.
K. Eidis
DARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijsEFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijsPĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsEFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs