JCB

It is nice that the seminar was not boring, but rich with facts and real examples. Offer some other seminar to our management!
Kaspars Livinsh
It is a perfectly d system to help the participants remember the entire material the best way. The seminar included very good examples and explanations. The most important topics were: Holding customer’s attention and win/win sales process (positive both for customer and for salesperson). I wish you more work!
Atis Berzinsh
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijsPĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsEFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs