M.T.Z. serviss Latvijas un Baltkrievijas kopuzņēmums

Our employees received exhaustive information on how to use some sales methods in a more efficient way in order to increase company’s profit, and to win and retain customers for a long-term cooperation, thus ensuring not only profit but also prestige.
During the seminar all participants were involved in workshops, and this allowed us to apply the theoretical knowledge received at lecture phase; participants analyzed different difficult situations that sales people encounter while working with customers/clients and were looking for solutions.
The above mentioned training encouraged us to improve company’s quality management system, to make our company recognizable and to establish a unitary client service style.
Our employees were really satisfied with the information they had received at the seminar, they enjoyed the exciting way this information was presented. After the seminar economic indicators of the company changed considerably: sales volume has increased twice and tractor sales volume has increased by 34% this year. The knowledge gained at the seminar helped us during „M.T.Z. – Serviss” Ltd. quality management standard 9001:2000 external audit as after this course we had been paying a special attention to customer satisfaction. This really is an evidence for high professionalism of „Perfect Sales” and company’s Director Armands Ābelītis
V. Zagoruiko
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijsPĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijsEFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs