TNT

An international express delivery company TNT is one of the leading dispatch companies in the word, and TNT Latvia Ltd. as a regional company rapidly develops in the market of Latvia.

I am a Sales Manager of TNT Latvia Ltd. and I have the duty to offer our customers the services of our company and carry out professional service of customers. I benefited greately from the opportunity to attend the “Perfect Sales” seminar “Efficient Sales Orientated towards Customers” led by an excellent trainer and a professional sales person Director of “Perfect Sales” – Armands Ābelītis.

I would like to say thank you for the knowledge obtained at the seminar, for responsiveness and additional consultations. Thanks to them I have acquired additional knowledge, new knowledge and an efficient advice, as well as professional answers to my questions about sales and customers service.

This summer the knowledge obtained at the “Perfect Sales” seminar helped me to win and get the 1st place at the internal TNT world championship among all 280 sales employees of TNT from 26 countries in the area of attracting new customers and closing deals. And I would like to express my gratitude to “Perfect Sales” Director Armands Ābelītis for provided valuable knowledge.
Valters Freidenfelds
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijsPĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsEFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs