Verners VT

Nowadays the most important resource of the company – people – is appreciated more and more. The company can develop and meet its goals only with professional employees, especially in present circumstances of competitiveness. In the company Verners VT Ltd. the intellectual capital is highly appreciated, therefore we take care of continuous professional development of our employees. Our priority is an efficient and individual customer service ensuring successful and long-term co-operation with them.
We chose the program “Eight Stages of a Successful Deal” offered by “Perfect Sales” thanks to good references about sales training led by Armands Ābelītis. This two day seminar was a pleasant surprise for us, the material was taught in an easy to grasp language with numerous examples and active involvement of participants in the training process. It has to be mentioned that Armands Ābelītis has a surprising ability to carry away and rouse interest of every training participant, thus allowing each person to make important conclusions. Armands Ābelītis is a person of great attraction with a good sense of humour that created free and positive environment during those two days.
We are planning to continue co-operation with Armands Ābelītis in order to ensure professional growth of all our sales people
Aija Draudiņa
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijsEFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijsPĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs