Клиенты

"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs"MENEDŽMENTA ABC"  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs"DARBS AR GRŪTO KLIENTU"  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijs"ЭФФЕКТИВНАЯ ПРОДАЖА" (Как родавать ценность, а не цену?!) 29 марта 2016 года, в Латвии, в Риге!"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!
"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
"MENEDŽMENTA ABC" (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
"DARBS AR GRŪTO KLIENTU" (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs
"ЭФФЕКТИВНАЯ ПРОДАЖА" (Как родавать ценность, а не цену?!) 29 марта 2016 года, в Латвии, в Риге!
"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!